سیب نیم خورده

به یاد شاعرآزاده، کمال رفعت صفایی که هنرکشی فرقه بی ادب رجوی را تاب نیاورد و در اعتراض به آن تا پای جان خویش رفت.

شعر"سیب نیم خورده "،قطعه ای است که وی پس از جدایی اش از مجاهدین گفته است:



ما چون سیب نیم خورده

که از دندان گرازی به جای مانده است

تاآخرین نفس

زخم نبودن آن نیم دیگر را در جان خود داریم

کجائید دوستان من

که درزیر پلکهای من مردید،کجائید؟

من دست بر سایه های خورشید می گذارم

درطول عمر گردش زمین را گریه می کنم

آه،در سال ابتذال

با پاره سنگی به کف

به سنگسار رویای زیبای خود رفتیم

چه اندوهی؛

نه ماهتاب خود را ورق می زند

ونه پرنده،پرهای خودرا

این منم که خود را مرور می کنم

آه،

در هر فراز

از اعتماد ما بالی چیده می شود

با این همه اما

نه آسمان سقوط می کند،

ونه زمین

زیرا راه

هیچگاه ویران نبوده و نیست

این رهنماست که ویران است
نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

رضا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.lllabadancitylll.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نو مبارک
وبلاگ حالبی دارید امیدوارم همواره موفق باشید

یکی که دیگه بالی واسه چیدن نداره ... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ

آه،

در هر فراز

از اعتماد ما بالی چیده می شود

با این همه اما

نه آسمان سقوط می کند،

ونه زمین

زیرا راه

هیچگاه ویران نبوده و نیست

این رهنماست که ویران است.... چی بگم من .... در هر فراز .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد